Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Airbus musí pre trhliny skontrolovať všetkých 68 A380 v prevádzke (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bleeeee airbus
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nenadavaj,ked nemozes porovnat!!!
Ja porovnat viem a zodpovedne prehlasujem,ze airbus je tichsi,pohodlnejsi ako boeing!
Ci porovnavam a319 s b737,alebo a380 s b747!!

Pozri si ked A380 pristala na ruzyni!
Jednoducho nadhera a pred odletom je vidno a321 co je väcsi ako b737 ryanairu ale oproti a380 je malicky
A na fotkach vidiet ake pohodlie a priestor ma aj obycajny cestujuci v drevenej triede
http://galerie.airways.cz/gale...
Take daxo na slovensku nikdy neuvidis!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a kde nadava? to zvyknes iba ty, kebab.a321 vacsi ako b737? aha
a ano lietajuci slon je tichsi lebo kvoli techn. problemom im zakazu lietat a budu iba parkovat. ticho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

klikas, bild, klikas? ach, ty chudacik.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

veľmo pekné fotky.Najmä fotky motorov,ktoré sú veľké,ako b 737 Ryanairu !!!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a rozostupy medzi sedackami v cattle class mensie ako v MHD bratislava. mas pravdu bild, pekne je to na fotkach vidiet. bleeeeeee
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Niekto tu vie porovnať :)

No tak ja si smelo dovolím tvrdiť, že asi viem porovnať lepšie..:)

Lietal som na A320 aj na B738, teraz už len chvalabohu na B738. No a ten váš skvelý airbus ako ho opisujete, už nechcem v živote vidieť, lebo chodiť do práce s tým, že sa možno už nevrátim neni zrovna dobrý pocit. A ešte k tomu hluku..to samozrejme záleží od konkrétneho motora, ale keďže Airbus má pri stúpaní klasický zvuk ako cirkulárka rozhodne neni ani len zdaleka ani s prižmúrením oka tichší ako 738. Pri 738 človek poriadne ani nespozná, keď sa odlepí od zeme a to ani nehovorím o tých najnovších, v ktorých ani nepočuť, že letíte. Ďalší mýtus s tým miestom....Fly NIki má v A320 nasúkaných tuším 33 radov sedačiek a keďže nelietam veľmi veľa ako cesťák, tri hodiny do Malagy boli pre mňa fakt utrpenie. Len pre porovnanie OM-TVR, S lietajú pokojne karibiky cez Terceiru a aj keď to teda neni prehnaný luxus:) rozhodne sa tam dá aj pohnúť trošičku. Je fajn, keď je niekto fanúšik letectva, ale toto čo tu predvádzate, s vašimi multinickmi, to sa mi snáď len snívalo. Niekedy som ani neveril, že to môžte myslieť vážne....
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Súhlasím

s tým, že B737NG je bezpečné a veľmi kvalitné lietadlo!!! Jedno z najlepších na svete! Ale veta s tým "nevrátením sa z práce" mi príde prinajmenšom pritiahnutá za vlasy :) Predajný úspech rodiny A320 nesvedčí o tom, že je to nejaký nebezpečný šrot, do ktorého by sa mal človek báť nastúpiť! Je to solídny konkurent 737čky a napr. aj aerolinky Norwegian A.S. ktoré momentálne používajú výhradne Boeingy chcú do budúcna vo svojej flotile mix B737 Max a A320neo. Takže si myslím, že zástupcovia leteckých spoločností ktoré používajú alebo si objednávajú A320tky tiež nie sú padnutí na hlavu a nebudú lietať s lietadlom, ktoré bude neekonomické, hlučné, nepohodlné a nebezpečné!!! To že Airbus v minulom roku zas a znova porazil v objednávkach (+ dodávkach) svojho amerického konkurenta je predovšetkým zásluha rodiny A320/A320neo. Podľa mňa produkuje ako Boeing tak aj Airbus moderné, úsporné a predovšetkým bezpečné mašinky!!! :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pri nikim mam stale dist priestoru( lietam s nim niekolko krat rocne)
Ale pri ryan som maval odrete kolena
Asi nevies ako vyzera a320!
To airbus sa odlepi od zeme,ze ani nezpoznas a hluku mas ovela menej v kabine airbusu
Najdi si odlety boeongu a airbusu a sam uvidis,ktore bolo tichsie a ktore revalo z poslednych sil!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ty naozaj zo seba musíš za každú

cenu robiť kreténa, že?
-porovnávať LOPA spoločností a na základe toho vyhlasovať, že ktorý typ lietadla je pohodlnejší môže naozaj iba pablb, ktoému raz v živote niekto na narodeniny kúpil letenku a na základe toho sa považuje za "experta so zameraním na letectvo"...
-dávať za bernú mincu hlučnosti pocit zo zeme je za vlasy pritiahnuté. A tvrdiť o lietadle, ktoré má vo väčšine prípadov TAKÝ ISTÝ typ motora (len nižší model, lebo 737NG má CFM56-7 a A320 má CFM56-5...) a má o niekoľko ton vyššiu TOW že je tichšie môže naozaj len kebabmaker z Moustafa kebabhause, Zwickau DDR...
-To isté o hluku vo vnútri. Keby si napísal, že hladina hluku závisí od toho, či sedíš vpredu, alebo vzadu, to by som bral. Ale tie tvoje dementné porovnania...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

...

...ergonómia podľa mňa :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

čo je to tá agronomika ?
že to má niečo do činenia s tvojim švagrom a prepravou zvierat ??!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ha ha
Nie,myslel som na ryan a ryan prepravuje ludi ako dobytok!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

ta to u vas,

na vaľale pod Uralom še agronom o kravky štarie? Ta to na calom švece zootehnik...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bild, to si ma teraz fakt pobavil. davno si nemal taky dobry prispevok, ty agronom. asi ti dam K+
ale este mi povedz co ma kvalita sedadla spolocne s tym kto tu masinu vyrobil
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hav2

Úplný súhlas!!! :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Niekto tu daval stranky kde bolo napisane,kolko sedadie a kolko miesta mas medzi jednotlivymi radami
A ryan mal najviac rad spomedzi vsetkych low cost pri rovnakom type masiny,tym padom najmenej priestoru medzi radami...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ty uboziak. preco stale klames?to musis mat otrasny zivot ked si to musis kompenzovat debilnymi prispevkami na diskusii.ale uz neuploaduj svoje videa na juuutuub prosim
http://www.youtube.com/watch?v...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho