Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Boeing predstavil B747-8 konkurenta Airbusu A380 (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Lufthansa je best
Teraz uz bude mat aj masinu ,ktora je mensia ako a380 ,ale väcsia ako a340-600
A ze bude prvou spolocnostou na svete,ktora dostane nove masiny!!!!
Dufajme,ze boeing sa zp svojich chyb,ktore v minulosti narobil,naucil!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Dufam,ze s novym typom nebude tolko nehod,ako s737
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

737 je bezpečné lietadlo, ak sa porovná 737NG s Airbusmi A320 family, teda generačne rovnaké stroje, tak víťazne vyjde Boeing. Síce ich viac padáo trocha viac, ale treba si uvedomiť že 737 tu je od šesdesiatych rokov, a tieto 40 a viacročné mašiny ešte stále lietajú v rozvojových krajinách. Pre ich vysoký vek a nedostatočnú údržbu potom padajú. Ročne padne približne rovnaký počet 737 a A320, z čoho vyplýva:
-zo 6000 vyrobených B737 padne rovnako veľa ako zo 4000 A320
-staré Boeingy od 60-tych rokov majú stále porovnateľný safety record ako A320 ktoré začali vyrábať koncom 80-tych rokov.
-Boeingy v rozvojových krajinách, s nedostatočnou údržbou majú porovnateľnú bezpečnosť ako airbusy, ktoré ešte stále lietajú prevažne vo vyspelom svete.

Aby som dal aj konkrétne čísla: Boeingov 737 bolo od 60tych rokov vyrobených 6,605 kusov - údaj z novembra 2010, kým Airbusov od roku 1988 4,552 kusov - údaj z januára 2011. Boeingov 737 padlo doteraz 148 kusov, ale keď zobereme 737NG, generačne zodpovedajúcemu A320, tak ich padlo iba 8. A320 family si na konto môže pripísať 17 padnutých lietadiel.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

K+, pekne napisane.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

suhlas

..teda az na tu vetu ze "generacne rovnake stroje" si snad robis srandu :D
Stara hajtra zo 60-tich rokov minuleho storocia akokolvek upravovana je stale hajtra a tazko by som ju porovnaval s Airbusom s fly-by-wire...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

podla tejto logiky ale B747 nema sancu konkurovat A380 lebo je to 42 rocna masina. sry nesuhlasim, okrem trupu lietadla je tam uz vsetko ine.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sory ale ani ten trup 747 nie je rovnaký, rovnaká je iba koncepcia lietadla
a u tej 737 NG si tiež nie som istý či používajú identický trup
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

aky je rozdiel medzi trupom 747-100 a 747-400? ja viem ze 747-8 predlzili.
a samozrejme aj jednotlive verzie b737 maju roznu dlzku.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

B747

je jedinecne lietadlo ktore pri svojom vzniku predbehlo niekolko destroci.. Ak je naozaj uspornejsie ako A320 tak ma sancu. Pojde o logistiku a obchodnu politiku Boeingu ci prerazia, no v koazdom pripade ma jumbo svoju povest a ta mu pomoze. Hajtrou som nazval B737 a na tom trvam..kedze na nej robim viem co pisem a porovnavat ju s A320 je ako porovnavat skodu105 a superB-ckom..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

neporovnavaj B747 a A320 :) a to nie je superB ale superb.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

jezis

snad je jasne ze to malo byt A380
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

bruhaha, niekto ma zase monolog.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Gratulujem Boeingu k tomuto nádhernému lietadlu!!! ...a držím palce, aby aj objednávky začali pribúdať!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nádherná mašina !!!
bye,bye grc 380
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

...myslím, že pán Tim Clark z Emirates to vystihol celkom presne... najväčším konkurentom pre nové Jumbo nie je ani tak A380, ale ich vlastný stroj B777-300ER.Čaká sa na rozhodnutia leteckých spoločností najmä z ázie... hlavne japonci by to mohli trochu ,,nakopnúť,, k väčšiemu úspechu ...uvidíme?!! Každopádne, toto lietadlo si to zaslúži!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

boze moj tolko bludov v jednom clanku. tak ma 380 alebo 452 sedadiel? a toto som nepochopil:
"Ide o zásobne prerobený a modernizovaný model B747".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ty si cely clanok nepochopil!
A380 ostava najväcsim civilnym lietadlom na svete!novy boeing ma o 100 sedaduel menej!a ak aur asia urobi len jednz clasu,tak sa di a380 vojde 800ludi!!!!!!
To bude o polovicu vuac ako novy bieing!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a teraz skus po slovensky :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:)

...úplne súhlasím! ...naše média sa ako vždy zobudia medzi poslednými a ešte aj úroveň článkov je fakt mizerná!
-Na rozdiel od A380 nie je však druhá paluba priechodná...
-Z nich vlani za celý rok prišla len jedna jediná, a to na jeden stroj...
...veeeľmi duchaplné vety! :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

k tym objednavkam
http://en.wikipedia.org/wiki/B...
a suhlasim s tebou A380 nie je pre jumbo konkurencia
 

1 2 3 > >>

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho